Ik heb de verkeerde gegevens ingevuld tijdens de bestelling/offerteaanvraag.

Lekker handig!, Geef ons even een belletje en we maken het in orde.

Showroom/Repairshop 070 3220540

Er gebeurde iets tijdens de bestelling, en het was niet mijn fout!?

Dan willen we graag weten wat er precies gebeurde zodat we het voor nu en de volgende keer kunnen oplossen.
Mail ons even op info@kitecare.nl of bel naar:

Showroom/Repairshop 070 3220540

Betalen met iDeal.

Bij het betalen met iDeal maak je gebruik van het normale internetbankieren bij je eigen bank.
Bij de iDealbetaling kunnen wij gelijk zien dat er betaald is, en wordt je pakket of gerepareerde kite dezelfde dag nog klaargemaakt voor verzending.

Met een overboeking betalen.

Als je het geld via overboeking naar ons overmaakt niet vergeten het factuurnummer te vermelden.
Wij verzenden het pakket/ de gerepareerde kite als het geld op onze rekening staat, dit kan soms 4 dagen duren.

Contant of met pin betalen.

Als je je producten op komt halen, kun je bij ons pinnen of contant betalen.

We zijn 7 dagen per week open.

Onze repairshop is in Scheveningen:

Kitecare
Badhuisstraat 14-16
2584 HK Den Haag

Wat zijn mijn verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 6.75,- en wij versturen met DHL.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling of gerepareerde kite geleverd wordt?

Bestelling:
Wij streven ernaar om het bestelde product de dag van bestelling nog op te sturen.
Is het product voor het 16:00 besteld en met iDeal betaald, dan kun je er vanuit gaan dat hij de volgende dag of de dag erna bezorgd wordt.
Mocht er een langere levertijd op je bestelling van toepassing zijn, dan nemen wij meteen na de bestelling contact met je op.

Reparaties:
Vanaf het moment van ontvangst van de kite neemt de reparatie gemiddeld 3 tot 4 werkdagen in beslag. Bij grote drukte kan het zijn dat een reparatie iets langer op zich laat wachten. In dit geval nemen we altijd contact met je op!

Al onze pakketten worden verzonden met TNT/DHL en zijn verzekerd tegen transportschade.

Ik heb met iDeal betaald maar mijn bestelling of gerepareerde kite is nog steeds niet binnen?

Voor onze maximale levertijden verwijzen we je graag door naar bovenstaande vraag.

Mocht je gerepareerde kite of bestelling ondanks de door ons beloofde levertijden niet geleverd zijn, mail of bel ons even en vraag naar de Track & Trace code.

Geld is overgemaakt, maar ik heb nog geen spullen.

Houd er rekening mee dat het 4 dagen kan duren voordat wij op onze bankrekening kunnen zien dat je betaald hebt, Wij sturen pas op als het geld bij ons binnen is.
Een snellere optie is natuurlijk betalen met iDeal.

Ik heb een verkeerd product ontvangen.

Stuur ons een email naar info@kitecare.nl met wat er verkeerd is geleverd en wij nemen contact met je op hoe het omgeruild kan worden.

Het product is in orde, maar ik wil toch ruilen.

Je kunt je product opsturen naar:

Kitecare
Badhuisstraat 14-16
2584 HK Den Haag

Zorg ervoor dat het product tijdens de verzending voldoende verzekerd is, want je bent zelf verantwoordelijk dat het product onbeschadigd bij ons aankomt.

Het product mag niet gebruikt zijn of, in originele verpakking en in ongebruikte staat.

Wel of niet op voorraad?

Als een product op voorraad is wordt deze zo snel mogelijk naar je verzonden.
Als het product dat je besteld hebt niet op voorraad is, zullen we dit zo snel mogelijk laten weten met de bijbehorende verwachte levertijd.

Hoe lang en wat is de garantie op mijn product of kite reparatie?

Producten uit de webshop:
Op al onze producten zit 2 jaar garantie op fabrieksfouten en gebreken die de producten niet mogen vertonen bij normaal gebruik.

Reparaties:
Wij hebben vertrouwen in onze reparaties en staan daarom standaard 6 maanden garant voor eventuele schade aan onze kite reparaties.

Zorg voor je product.

Hoe houd ik mijn kite in goede conditie?

– Leg je kite niet te lang in de zon, UV-licht is schadelijk, en daarbij horen kites niet te liggen, maar te vliegen!
– Laat je kites niet op het strand klapperen.
– Zorg dat je kites altijd helemaal droog zijn als je ze voor langer dan een dag inpakt.
– Houd je kite af en toe tegen het licht, zo ontdek je kleine beschadigingen voordat ze grote schades worden.

Verzekering?

Alles kan stuk, en niet alles is altijd garantie.
Daarom kan het verstandig zijn om je materiaal te verzekeren tegen schade door gebruik.
Dit kost vaak maar een paar euro per maand en kan je een heleboel geld schelen als het nodig is.
Voorbeelden van verzekeringen zijn:

– Sportzekerpolis

Privacy + Content.

Hiervoor verwijzen wij graag naar Privacy- en cookieverklaring Kitecare.

Liever zelf ophalen?

Dat kan!
Je kunt de bestelling of gerepareerde kite ook ophalen bij onze showroom/repairshop, 7 dagen per week, zondag en ook donderdagavond!

Onze repairshop is in Scheveningen met voldoende parkeergelegenheid:

Kitecare
Badhuisstraat 14-16
2584 HK Den Haag

Showroom/Repairshop 070 322 05 40

Vraag je offerte aan voor Kite reparatie, Bladder reparatie of Wetsuit reparatie, op de pagina voor reparatie aanvragen.

Type hier en druk enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten